hai comel plus hensem dan cantik . selamat datang . if suka press LIKE && FOLLOW button okayy , gracias^^

About Me

My photo
i'm here to help you know there a Rainbow♥
you're now at Zarith Nuradina's Officially Blog . Welcome and please be nice here peeps (!) thanks for your cooperation guys

Tuesday 1 May 2012

i want to be anything you want

Photobucket



Hello Malaysia ^^v HAHA . Asal blog dah lain? aku jadi janggal --' . nampak sangat dah lama tak update kan . Macam macam yang berlaku . Esok 2 Mei birthday aku . kepoh ke aku ? tak kot sebab takde sesiapa yang baca blog ni kan . Lately asyik sedih . Fikir bulan Mei . Hah . Mei lagi . Tak suka bulan Mei . Masa birthday aku tak pernah happy kecuali masa form 2 .

Rasa first time celebrate birthday dengan kawan-kawan . Aku sayang korang semua . Sayang sangat sangat tau . Korang la semangat aku . Even aku sedih bulan Mei ni tapi aku harap takda benda yang tak baik berlaku dekat aku or orang-orang yang aku sayang . Harap dapat lalui bulan ini dengan baik . Mid year pun dah nak dekat . Study lebih la kan .




guys , jangan tinggalkan aku kay . korang la hidup aku . semangat aku untuk terus happy . iloveyou :*

No comments:

Post a Comment