hai comel plus hensem dan cantik . selamat datang . if suka press LIKE && FOLLOW button okayy , gracias^^

About Me

My photo
i'm here to help you know there a Rainbow♥
you're now at Zarith Nuradina's Officially Blog . Welcome and please be nice here peeps (!) thanks for your cooperation guys

Friday 25 May 2012

kerinduan bakal melanda

Photobucket



k . terasa nak update blog after beberapa hari tak onl guna lappy . pakai Android je . K , showofff . HAHA . Act , nak cakap pasal my brotha yang nak masuk Kolej bulan 6 nanti . Maybe kau tak nampak aku sedih kan abang ? Sedih gila ni woi :'/ let me repeat it for you , SEDIH TAHU .  

Takde sape la nanti nak jemput aku balik sekolah . Jalan-jalan dekat seremban . Teringin nak pegi PD dengan kau tahu . Tapi sokay lha . i know you're buzy right ? 

Hari-2 aku tunggu text kau . Kredit aku banyak je . haha . Then bila kita borak malam'2 , kau selalu mengada dengan aku kan . Aku tak kisah la semua tu . Bila aku mengada , kau macam tak suka . Abang , kau je aku ada . Tapi kau ? Girlfriend  , akak angkat , aku lagi . Sorry kalau aku buat kau rimas . 

Lately kau dah kerja . Nanti masuk kolej pulak . Memang aku terasa sangat kita dah jarang text . Tapi aku cuba faham keadaan kau . Aku taknak mengadu apa'2 dekat kau . Maaf if aku perli kau ke apa masa kita OnThePhone . Takde niat pun . 

seriously aku akan rindu kau , abang . takecare . harap esok dapat pergi kenduri sama'2 . Maybe tu last kita jumpa . HAHA :D takecare . iloveyousomuch . imissyouuuuu :*

rindu nak amik gambar lagi :D


No comments:

Post a Comment