hai comel plus hensem dan cantik . selamat datang . if suka press LIKE && FOLLOW button okayy , gracias^^

About Me

My photo
i'm here to help you know there a Rainbow♥
you're now at Zarith Nuradina's Officially Blog . Welcome and please be nice here peeps (!) thanks for your cooperation guys

Saturday 7 April 2012

Yesterday


hello world . k . Macam biasa la yang aku memang dah lama tak update post kan kan kan . Hari khamis aritu aku tido rumah Diba atas sebab ibu pergi Oversea . hmm . Act , tengah leka dengan Youtube sampai lupa nak sambung entri nie . Jumaat haritu kan kan , Dina keluar dengan Diba plus Faiz . Just keluar untuk buat KKS which stands for Kerja Kursus Sejarah . Korang ade ? takde kan . Best tauuuu jadi budak sekolah .

Kitorang pakai baju kurung . comel tau tau . nah nah . 



  comel kan . Faiz tergoda <3



Pakai baju kurung sebab memang kena pakai baju kurung untuk gambar dalam kerja kursus . Cen , bosan aku kau takde . HAHA . Faiz kena tinggal bas . Kesian dia . Yang syukri pulak tak habis habis call aku . Dia jeles kitorang keluar dengan Faiz . eh jap jap . ade lagi tau gambar :)



Blackberry 0.o . nak BB pin buleh takkkk ? 



nah adik beradik yang sweet serupa gula <3


Cool kan gambar diorang :3 

and then , malam pulak pukul 8 lebih tu pulak pergi funfair dekat Senawang . Dengan abang and kawan dia yang aku mention Penyu . Diba pun join so kitorang berempat . At first bosan jugak sampai sana tapi paling lawak tang hadiah tu . taknak cerita . nanti ada yang segan gilaaa :')

Yang rajin beli token si penyu . tau takkk . Penyu panggil aku kura-kura . Comel apa . yo , den pendek . Kecik lagi tu . Then diorang nak masuk pulak rumah hantu . Diba drag aku sampai sanggup belanja aw . Bondo tah . Membazir je RM4 . Padan muka kau Ba . MUAHAHAHA :D

Dekat sana dah la sesak . Sampai sana pukul 9 . then balik pulak pukul 10.10 camtu . Hmm , act takde mood pun masa kat sana atas alasan yang tertentu . Nak ambik gambar pun takde mood . Abang dapat teddybear pooh kecik . Comel je bila lelaki yang pegang teddybear tuh . k , taknak pun . Sampai rumah pukul 10 lebih camtu . serious ngantuk gila . ye , ngantuk sangat . mata merah menyala .Malam pulak nak call tapi serious ngantuk punya pasal terus tertido .

k , taknak story banyak . nanti terus aku merepek merapu .


No comments:

Post a Comment